I can feel the sun on my face

Sitter i min säng och försöker komma igenom sidorna vi ska läsa i hem- och konsumentkunskapsboken. Satt nere me pappa förut och hjälpte honom me ljudinställningarna tills imorgon på gitarr och förstärkare. Läste lite samtidigt som jag lyssnade, så ingenting fastnade under den timmen. Drog mig uppåt för ett tag sen, och jag har nästan läst klart allt. Problemet är att ingenting har fastnat. Jag kommer faila - igen. Jag och prov går bara inte ihop. En positiv sak är iallafall att våren är på väg. Underbart väder idag och jag kände hur humöret steg när jag såg istapparna smälta bort. Detta trodde jag aldrig skulle hända, om jag ska vara ärlig.

Inget fejkat smile, dedära alltså. Jag älskare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0