Home sweet home

Tog 9-bussen hem. Fick sällskap av Henkeboy, trevligt. Nu funderar jag på om jag ska hälla vatten på dom som ligger och sover i storebrors rum. Vilket innebär Dacke och bror då. Men ska nog låta dom sova ett litet tag till. Langar dom enda tre bilderna som togs me min kamera igår, eftersom jag inte hunnit fått dom andra.
Men de kommer, håll ut!


Min pimpade ballong, rest in peace

Wac lockar håret, första gången, och visst är hon söt?

Barbiebimbon the original, ne men jag va söt, thih

Kommentarer
Postat av: Linda

Emma då!! Barbie har väl inte hål på sina strumpbyxor??;o<33

2010-03-28 @ 10:57:21
Postat av: elitNNn

Ne. Men jag va Barbie-bimbo, och hon är lite små-trasig, just like me :d<3

2010-03-28 @ 11:06:39
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: Cicci

Awwh va sööt :)



;)<3

2010-03-31 @ 17:53:40
Postat av: elitNNn

Du kan va söt, Cicci :)<3!

2010-03-31 @ 22:10:27
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0