Godmorning people.

Vaknade precis. Såg att de va fredag, kollade på klockan och fick en shock. Kastade mig upp ur sängen, hann tänka massa mördartankar som jag skulle spotta ur mig till dom som glömt väcka mig innan jag insåg att vi var lediga. Då sjönk jag ner i sängen igen och drog igång min älskade dator. Sitter och kollar på lite kläder som jag vill ha skapligt mycket men som ändå bara är onödigt. Jag vet inte riktigt hur jag ligger till i min pengakris, för jag vet inte hur mycket som finns på bankkortet. Men plånboken står däremot tom, så de ser inte ljust ut. Sen har vi ju "alla dom saker som måste göras" som min pappa brukar säga. Usch, kan man inte bara fylla år så man åtminstonde är lite rikare. Tjugosex jäkla dagar kvar, ticktacktiacktackticktack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0