De går bra nu

Yes, då va halva veckan avklarad! Snackade me Emmababy hela vägen hem från skolan (och blev nedputtad i snön igen). Hon lekte me några busiga pojkar som snacka och gjorde massa random hehe. Skulle tydligen komma och hämta mig i Skebo, fast ne. Nu sitter jag och tuggar på ett äpple eftersom de är de ända som finns att äta i detta hus just nu. Skulle behöva ett besök på toaletten, men jag orkar inte. Ska kolla lite avsnitt av Lots isället, så jag kommer ikapp Hugoponken någongång. Hörs senare, om jag hittar lusten. Pussis

Taggar till helgen somfan.
Jag älskar dig, baby ♥

Kommentarer
Postat av: emmababy

älskar dig baby!<3

2010-03-06 @ 19:34:00
URL: http://wooaalj.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0