De är kört, totalt misslyckat.

Kollade just klart på sjätte filmen av Saw tillsammans me bror, kusin och Zoa. Kusin och flickan va lite småskraja måste jag säga. Själv tycker jag mest dom är lite uttjatade. Inte har jag lyckats fått något om andra världskriget i skallen heller. När jag väl samlat ork till att slå upp boken så var maten klar och vi fick främmande, så de va bara att lägga ner. Imorgon drar jag eventuellt till Stäringe också. Jag vill, men ändå inte. Och så var de ju dehära me pluggandet, som måste göras. De ser inte ljust ut nu. För framtiden alltså. Är nog lite skraj jag med, precis som alla andra människor. Just nu är sängen min framtid, och jag väljer att stanna där. Åtminstode tills klockan tjuter och jag lyckas missa bussen och komma försent ännu en dag i denna lyckade vecka. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0