Crazygirl on the road!

Ridningen gick helt ok. Fortfarande skitunderlag men, då får man tid att finslipa småsakerna. Efter de blev de vidare till replokalen somvanligt. Stannade kvar ovanligt länge, men de gjorde mig ingenting. Ge mig en gitarr och jag kan försvinna in i min egna värld i timmar. Drog väl därifrån vid kvart över nio drygt. Halvvägs ur Mellösa fick jag ta över ratten (!) från passagerarsätet, och vid Flenskorsningen så flyttade jag över till förarsätet. Känner mig halft cool sådära. Dock har jag inte så bra koll på alla spakar till höger och vänster som kan flyttas upp och ner, bak och fram. Så jag lyckades blända polisen som vi mötte vid Skebokvarnsskyllten. Något som pappa inte riktigt hade planerat, men de gick ju bra. Orkade inte duscha eftersom jag varken blev svettig eller håret luktar häst. Blev att ta en tallrik med lite mat och sedan krypa ner i sängen. Håll en tumme på att jag kommer i tid till skolan imorgon.

En sak till. Gjorde muntliga nationella i engelska idag. Gick väl... ok. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0