B-A-R-B-I-E-B-R-U-D

Då har vi fått igång internet igen, woho. Wac deckade tidigt igår, själv tror jag ögonlocken gav upp klockan fem. Så upp klockan tio i morse vidare mot GBhallen och mässan. Tror aldrig att jag sätt så mycket folk på en och samma plats i Flen. Inte en jävla parkering fanns tillgänglig. Slutade me att vi ställde oss borta vid järnvägen och gå till fots. Wac gick runt och samlade visitkort från alla stationer, själv plockade jag på mig godisbit efter godisbit och en liten penna slank ner i fickan också. Lyckades även få me oss varsinn heliumballong hem så vi har lekt piff & puff ungefär. Köpte me varsinn kebabtallrik hem, så mätta och glada är vi och taggar nu till party á la Barbie. Wac lockar håret och jag väntar på att mamma ska komma me ännu en heliumballong, hah!

Bilder and stuff kommer antagligen imorgon eller så. Kanske slänger in en outfit bild när jag och min fina vän har gått från lan-girls till Barbiebimbos. Annars får ni även suga på de tills imorgon. Nu ska jag fixa mig, kyssochsmek

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi fick ställa oss vid skolan;P

2010-03-28 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0