Avatar

Blev ingen varm choklad, korv och stuvade makaroner istället. Tog mig upp till soffan, släpade in alla mina kuddar (fem stycken) och mitt täcke och bäddade ner mig själv till Avatar. Kom på att jag bara hade sett mitten av filmen, haha. Men de va bra faktiskt. Väldigt bra. Jag skulle också vilja va blå och kunna flyga på stora fåglar.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska roa mig med. Försöka leta upp lite nässpray, halstabletter och svälja en alvedon tror jag står högst på listan. Jag är trött som tusan, men tror att jag ska till skolan imorgon, så jag kan inte sova för då kommer jag inte kunna sova inatt och därmed missa bussen imorgonbitti och komma försent. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0