At Pe's place

Sitter hemma hos Pe. Har inte haft tid att skriva tidigare pga. att jag icke haft tillgång till någon dator. Skolan var iallafall seg, men lite flumm. Avslutade dagen med att göra soprov, som antagligen gick åt helvete. Efter de träffade jag Emmababy en stund, följde henne till himlabacken och tog mig sedan till farmors place. Där hämtade jag sockerkakorna som vi skulle ha till skolan på kvällen och tog en snabbfika. Droppade även in på Mozarella och checkade vad papsen höll på med. Efter de drog jag hem till Jennie där även Malin och Rebecca höll hus. Gosade lite me kaninungarna, spelade keyboard och käkade nudlar innan vi vid fem gick tillbaka till skolan.

Så va vi där tills åtta ungefär och jobbade och slet. B-klasserna hade någon sorts konsert och min klass skulla sälja kakor och kaffe i pausen för att tjäna ihop lite cash. Sen var de även skollan i matsalen, så fick lite dunkadunk-musik i bakgrunden - gillar vi. Vet inte riktigt hur mycket vi tjänade ihop, men jag och Rebin hade iallafall 1200 i våran kassa, på ett ungefär. (Bilder kommer när jag är hemma)

Sen drog jag me Pe, Anna, Emma och Johan till Erika&Emelie. Hängde där en stund och umgicks me massa folk. Nu sitter vi hemma i deras lägenhet. Har precis bäddat, så de blir nog strax time att dra sig mot sängen. Inte för att jag redan sitter i den men... krypa ner liksom. Ni fattar. Kyss & smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0