2010-03-31

Sitter i ensamheten och gör ingenting. Ska snart byta om till stallkläder och bege mig till Mellösa. Skolan var trög. Väldigt trög. Drog och käka pizza me boysen. De va gott och jag blev mätt. Kom tillbaka till skolan och lektionen hade redan börjat. Blev dunkadunka i datarummet. Gick på språkvalet för första gången på fem veckor. Jag grattar migsjälv. Tillochmed läraren ropade av glädje när hon fick se mig. Snacka om att vara saknad. Försökte sitta och läsa en bok på engelska medans retardsen körde "tänkt-snabbt" me en soptunna. Ni kan ju tänka er hur bra de gick. Imorgon ska vi ha sex- och samlevnadsdag, eller kort sagt sex-dag. Startar dagen me en (p)rulle och avslutas med prisutdelning. Kan ju inte sluta annat än lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0