2010-03-23

Sjuk igår, sjuk idag, sjuk imorgon?

Blev att vara hemma idag också. Har tagit mig en frukost som bestod av varm choklad, alvedon och nässpray. Lyckades klämma ner en macka också. Just nu har jag damp på min data, på msn, på voddler och min säng. Alltså, någon mer än jag som har problem me msn? Står inte vilka som är online liksom. Jag har, som många andra, migsjälv på msn, men de står inte att jag är online när jag loggar in. Sen har internet damp, slutar fungera och skit så jag måste starta om datan om och om igen. Och så va jag sjukt taggad att kolla film igårnatt eftersom jag fått Voddler, men så funkar de inte? Lite damp bara. Och så pricken över i't - sängen är obekväm. Jävligt oskön. Jag fuckar yr. Inte kul att vara sjuk när allt man kan roa sig me dampar. Får väl bli film på TV'n eller nåt. Whatever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0