Twilight movie night

Igår befann jag mig på en helt ny plats kallad Lindholmen hos någon som hade namnet Lukas tillsammans med tjugo andra främmande människor och kusin. Hon och hennes vänner skulle ha en överraskningsfest för deras vän Alice som fyllde femton. Jag hängde bara med i svängarna och kvällen blev faktiskt väldigt lyckad. Knasiga men väldigt snälla pojkar och flickor.

Idag har vi stekt i solen hela dagen, svalkat oss med vattenspridare på studsmattan. Men nu har vi duschat, käkat och fixat oss så snart bär de in till centrum där vi ska shoppa lite sedan från klockan sex är de bio på schemat, hela kvällen bokstavligt talat. Twilight, New Moon och sen Eclipse. Taggad somfaaaaen.

Blir nog ingen mer uppdatering idag, kommer vara alldeles för uppspelt efter kvällens händelser [ja, jag är nörd] så får se om jag skriver något imorgon innan jag drar hem till lilla idiotiska Flenstaden igen. Alltid lika skönt att komma därifrån, alltid lika mycket ångest när man åker tillbaka. Vill inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0