Time to start the panic?

Ändrade planer. Wiccan kunde inte komma, för jag är tvungen att hjälpa till hemma i trädgården osv. Midsommar närmar sig med stormsteg och altanen är fortfarande inte klar. Har just tömt hela källarn och sopat av. Är tydligen lite problem där nere, och somvanligt så hänger jag inte med så jag gör bara som jag blir tillsagd.

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. Riktigt tidigt. Bäst att ladda upp alla batterier jag har, för på midsommar ska de inte bli något mini-ös. Det ska partas hela natten lång och ännu längre. Jag menar, hur dåligt kan de bli med mig, Joy, Natalie och eventuellt Julia tillsammans? De går bara att bli totaly awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0