The life of king1

Har precis hoppat i kvällens outfit, uppvikta ljusa jeansleggings, vitt långlinne och en mörkblå/vit-randig tröja. Passar perfekt för en mysig sommarkväll. Jag orkade upp i morse, trots nattens distrationer. Dock blev de ingen cykelresa dit, väckte pappa som skjutsade mig. Jobbade och slet hela dagen på Björkäng, hela tio timmar faktiskt och tjänade därmed femhundra cash. Så nu ska jag bara på med sminket, sen drar jag med bussen in till flen där jag ska röja med några av dom bästa. Tror jag slaggar där, annars blir de synd om mig.

Och förlåt för att jag inte lagt in några bilder från mammas tjejkväll och gårdagen i katrineholm, men jag är så jävla busy som ni märker. Hinner knappt andas allt, inte konstigt att jag då inte hinner uppdatera. Sandra är iallafall duktig och uppdaterar, ni hittar några picts där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0