Svar på tal, bitches

Ta inga råd från mig. Jag är ju bara en fail-brud som misslyckats i livet, eller hur?
Jag bryr mig faktiskt inte om vad någon tycker om mig. Jag har gjort mina val i livet. Några bra, några dåliga. Jag är bara en människa, precis som alla andra. Jag förstår inte hur alla andra kan påverkas av mitt liv. Några drabbas alltid, men hur kan folk som inte ens känner mig döma mig? Det är något jag inte förstår och aldrig kommer göra heller. Äcklade? Avundsjuka? På något sett tar folk åt sig av mitt livs händelser osv.
Varför, frågar jag mig själv. Hur kan de jag gör påverka någon annan egentligen? De är inte deras liv. Mitt liv är och kommer alltid vara mitt. Mina val kommer alltid vara mina. Mina misstag kommer alltid vara mina. "man lär sig av sina misstag". Jag är sexton år, jag har gott om tid att utforska, ångra och lära.

Jag har mina anledningar. Mina närmaste vet. Och dom dömer mig inte heller, förhoppningsvis. Men tror också det är svårt att sätta sig i min situation om man aldrig upplevt samma sak eller liknande. Men snälla, döm mig inte för vad jag gör.
Jag är mycket bättre än så, innerst inne
.

Kommentarer
Postat av: wictoria

Dömer dig inte för nånting. Jag finns alltid här det vet du!! Älskar dig emma!!

2010-06-25 @ 18:35:57
URL: http://www.nacciw.devote.se
Postat av: Anonym

Hänt? Love you dig<33

2010-06-26 @ 00:55:24
Postat av: elitNNn

Inget. Är bara trött på skiten. love you <3

2010-06-26 @ 16:54:45
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0