Sommarnatt, det ger en skönare feeling

Drog hem från Mellösa vid ett. Drabbades av en skaplig huvudvärt och tog en kvällspromenad när jag kom hem för att lufta lungorna. Mötte Sebbe och Pontus, chillade en stund innan jag drog hem igen. Sen drog jag till Sofia där resten av familjen och lite annat folk befann sig. Har sedan suttit fast här sedan dess och är kvar än. Känner att sömen börjar tar över, men vafan gör de när det är allsång med brodern min är igång med Rosenström på högsta? Så jävla underbart. Antar att de snart är dax för sängen, eller soffan som är min idag. Men först ska jag klunka min Cube och njuta lite till. Partysugen var jag, party blev det. Så fucking underbart.


Annars vet jag inte längre vad jag vill
men tack vare alla som står vid min sida vet jag att jag kommer klara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0