Sleeping beauty?

Jag har nu kommit på plats i Linköping, och beslagtagit dissar-kusinens dator. På vägen hit fastnade mamsen och jag på skokanonen och införskaffade ett par nya ballerina till mig samt ett mål på mcdonald's. Där märkte även mamma att vi åkt hela vägen med cykelpumpen i cykelkorgen bak på bilen. De sista pappa sa va att vi inte skulle glömma att ta bort den och lägga den i bilen...men ingen skada skedd. Dom sista kilometrarna så slumrade jag till, vädret gör mig sjukt trött. Så fort solen en gång tittat fram är jag beroende. Klarar inte av dessa mörka perioder. Så det första jag gör när jag kliver ut från parkeringen är att möta en springade kusin som säger "hej, hejdå", får en snabb puss på kinden sedan - borta. Då tar jag insiativet och lägger mig i soffan framför tv'n. Man kan aldrig få för mycket sömn. Men nu har jag iallafall samlat ork att ta mig till övervåningen. Här fanns inte heller något att underhålla sig med..och ingen vill heller smsa. Vad händer i Flen? Missar jag mycket nu när jag försvinner iväg. Håll mig underrättad, retards.

Nemen här får man ju inte mycket gjort. Ska nog istället gå ner och vara lite social. Kanske somna i soffan? Ska fan upp halv sex imorgon, åka till Motala och sedan cykla tio mil. Behöver sova. Mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0