One o'clock in the morning

Måste sluta med alla dessa B-utgångar, eller byta sällskap. Och jag vet inte vad som är värst, att [om] du ljuger för mig eller att du får allt jag vill ha utan att du uppskattar det? Jag har inget emot er, bara jag slipper se. Jag vill verkligen inte bry mig, men har svår komunikationsförmåga mellan hjärna och hjärta just nu. Starten på fredagseftermiddagen var najs somfan. Satt och peppade PLMF i fotbollsturnéringen tills vi var tvungna att ta bussen till Katrineholm vid sex. Ville inte åka egentligen, ville kolla på matcherna. Jag skulle inte ha åkt. Kul att träffa Sandra, hon är snäll. Och umgås med Wac är alltid kul. Men iallafall.

Sen hände de ena och de andra, jag åkte hit och dit men nu är jag iallafall hemma och ska sova. Sofia hälsar till alla därute. Imorgon ska jag upp sex och åka och arbeta tillsammans med R. Inte så pepp, om jag ska vara ärlig. Men de ordnar sig, de gör de alltid. Men då måste jag verkligen sova nu. Bilder kommer när jag har fått dom av Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0