On. My. Own.

Nu är packningen klar, magen mättad och jag är lika trött som vanligt. Snart åker jag och mamsen till Linköping, totaly alone. Får hoppas att vi kommer fram, ni lär ju märka om jag överlever eller så. Är inte taggad till någon procent för tjejvätten imorgon, uschnej. Inte ska kusin vara hemma ikväll heller så jag vettefan vad jag ska fördriva tiden med. Dator, wii, sms och sova? Annars så har Tobias gjort tatueringen som jag ritat nuuuu. Känner mig så jävla stolt, dock har jag ingen bild på den ännu - men jag lovar, de kommer inom kort.

Men nu måste jag fixa de sista gerjerna, sen bär de av. Hoppas alla får en trevlig dag i det mysiga vädret såhär på fest i Flen. Uppdaterar när jag är i Ltown. BYE BITCHES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0