Nothing without you.

Hemma från etuna nu. Endast jag och bror hemma, mamsen och papsen firar sin tionde bröllopsdag med en middag på mozarella. Stort grattis! Annars så är jag trött som få, mår illa som fan och opepp på hög nivå. Redan fredag imorgon, vilket beyder helg och Fest i Flen [Flens höjdpunkt]. Någon som vanligtvis gör mig taggad, men iår drar jag ju istället till Linköping och laddar för en tio mils lång cykeltur. Ibland ångrar man att man någonsin öppnat käften.

Vet inte om jag orkar skolan imorgon, vill åka så tidigt som möjligt så att jag är på plats och kan andas ut ett tag. Ny stad, ny miljö, nya möjligheter. Sen när lördagen kommer får de helt enkelt gå som det går. Nu ska vi se om jag kan ordna fram lite bubbelvatten. Ska nog sen krypa ner i sängen och dra på en rulle. Another cinderella story, somvanligt [är den ända jag har nedladdad på datorn].

ballast i stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0