Mycket väl godkänd, på party!

Sommarlov. Ledig. Grundskolan klar. Obeskrivlig känsla. Efter att betygen var utdelade, några tårar fällda och kramar hit och dit så firade pappa, farmor och jag med en lunch på Mozarella. Grymt god mat. Som efterrätt blev det mjukglass och sedan fika hos farmor. Efter de drog jag till Julia och skulle hämta min jacka, men blev kvar ett tag och drog till stan och köpte jordgubbar [efter många om och men] och bubbelvatten som vi sedan satt och mumsade på i soffan. På vägen till station sen träffade jag Carro och vi satt och snackade om allt och inget tills min buss kom.

Nu ligger jag i sängen och taggar. Eller försöker iallafall. Ikväll är de Caspars place som gäller, för oss tuffa. Tyvärr går min dricka lite segt framåt - med de löser sig alltid. Slaggar iallafall där inatt, så lär inte bli någon mer uppdatering. Bilder och skit får ni vänta på somvanligt, domhär är ju faktiskt inte tagna ännu, haha. Men nu ska vi se om jag kan hitta något att äta. Sen ska jag byta och och fixa mig iordning lite, inte så skönt att gå i linne och kjol när vi ska vara ute hela kvällen. Och öööööösa. Tihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0