Late morning.

God förmiddag.
Blev nyss väckt av Wiccan som ringde som sa att hon skulle komma vid två. Det är bra, då hinner jag vakna lite mer. Cornelia hade ringt också [värst va populär man är när man ligger och sover?] och sa att hon var tvungen att gå tag på mig. Spam på msn också, haha. Det är så att hon och jag är riktiga Twilightfans. Så vi ska gå på Twilight Movie Night i Stockholm, men hon har varit på volleybollskit ett tag, och varje gång jag hört av mig har hon inte varit hemma, och platserna börjar ta slut. Men idag ska de köpas, om ca två timmar tillochmed. Längtar. Sitter just nu och käkar frukost samtidigt som samma film från igår rullar på tv'n. Tror jag kan varenda replik nu om jag ska vara ärlig.. Annars verkar det bli en fin dag på sommarlovet idag också. Wonderful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0