Jag har inget att förlora.

Såhär på landet får man alltid jobba och slita, på något sett. Tog en 11-minutare i solariumet efter skolan för att fixa brännan till avslutningen och grejor. Mötte sedan min engelskalärare vid station och där fixade jag så att engelskalektionerna kommer bli chill framöver. Kom sedan hem och då var de bara att byta om och hjälpa pappa med snickararbete. Har nu satt upp staket, och jag måste bara sktyta med att jag rättade han [en fd. snickare] när de såg lite wierd ut. Kanske skulle ha satsat på träslöjd istället? Too late for that.

Annars så är Bella och dom påväg och hämtar dom två nya hästarna till stallet, så ska väl se till och ta mig dit när dom kommer hem. Verkade behöva lite hjälp och så, och jag ställer alltid upp. Men nu ska jag dricka mitt bubbelvatten och ta något att äta. De tar på krafterna att arbeta efter en lång skoldag.

Bakade kakor på [sista!] hemkunskapslektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0