Jag är fast i en kropp jag inte längre vill bära

Det är vid sånna här stunder man ska stänga av datorn och bara försöka somna. Men det är mer smärtsamt för mig. Jag ser knappt vad jag skriver, men känner att jag måste få ut ord. Veta att någon läser utan att bry sig. Någon sitter och tänker "attention whore som sitter och skriver massa skit så folk ska tycka synd om henne", och det är precis vad jag vill höra så att dessa patetiska tårar tar slut någon gång.

Jag försöker ta tag i mitt liv men det är inte så lätt när ena halvan redan dött.

Kommentarer
Postat av: Becca

Älskling, finns här för dig <3

2010-07-01 @ 09:13:17
Postat av: Mallan

vi finns alltid här, men svårt att förstå vad du menar när du aldrig pratar om det. vet inte hur man ska hjälpa<3<3

2010-07-01 @ 11:55:57
Postat av: wictoria

haller med foregaende talare.. Du vet att vi finns har for dig och star vid din sida vad som en hander. GUmman jag ar ledsen att jag inte kan va hos dig just nu men jag tanker anda pa dig jattemycket nar du skriver sant har.. Nar du kommer hem ska vi prata om precis allting och jag vet ju vad det mesta handlar om men du ska beratta det for mig som jag inte vet. Vet inte mer vad jag ska gora for att hjalpa dig. Du ar perfekt i mina ogon gumman det ar du verkligen och jag alskar dig saa himla mycket!!! Ta hand om dig jag tanker pa dig.. Puss

2010-07-01 @ 12:22:07
URL: http://www.nacciw.devote.se
Postat av: elitNNn

Älsklingar.

Jag älskar er, föralltid.

Glöm aldrig det.

<3

2010-07-01 @ 13:36:03
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0