It's a beautiful day

Jag vill inte ens titta på klockan. Stängde av datorn fyra inatt, så jag är inte ett dugg utvilad. Inte taggad på party ikväll heller, vill hellre va med Joy. Nu är iallafall brunchen avklarad och jag håller på att skicka bilderna från Ugglan till Andrzej [det utalas Andrej för dom som undrar. Han är polack]. Sen ska jag nog hjälpa pappa med altanbygget, den är snart klar. Sen skulle jag eventuellt klippa gräset hos Leffe, kanske tjäna en lite slant eller så. På tal om det, så blev jag 250kr rikare igår. Farbror ♥

Men nu börjar jobben igen, får se vart jag hamnar ikväll. Och vart mina päron låter mig vara..
det är ju trots allt min kuisn som fyller. Återkommer på den fronten.

Kommentarer
Postat av: Caisa ツ

me2! älskar dig'<3

2010-06-19 @ 11:33:34
URL: http://caisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0