It all begins.. with a choise

Åhhh. Bion var otrolig, makalös, obeskrivligt underbar.
Jag är alltid rädd att bli besviken på filmer när man redan läst boken och älskat den. Men dom lyckades med allt, precis allt. Satt i biosalongen från klockan sex till tjugo i två, och tröttnade inte en sekund. När den tredje filmen rullade igång trodde jag att jag skulle dö, seriöst. Vill inte avslöja allt för mycket för dom som ännu inte har sett den, men redan efter första sekund var spänningen på topp och det var knäpptyst i hela salen. Och när första scenen på Bella&Edward kom så dog jag. Edward, my love. Vi ska gifta oss och leva lyckliga i alla våra dagar, det har jag bestämt. När den sista repliken var sagd, stod alla upp och vrålade ut. Så jävla underbar stämning. Nu taggar jag och kusin till fjärde och sista filmen, jag längtar men vill ändå inte att dom ska ta slut.

Annars så kom jag precis hem från Stockholm och är hur trött som helst. Håller på och tankar ner Eclipse, måste verkligen se den igen. Står inte ut. Och ikväll får vi gäster också. Aldrig får man vila. Imorgon drar jag nog till Katrineholm och träffar Sandra och utför min underbara plan. Sen är planerna oklara.

Kommentarer
Postat av: Joy

Jag och Jacob ska leva lyckliga i alla våra dagar också! vi kan ha parmiddagar :D

2010-07-01 @ 12:08:45
URL: http://billiejean.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0