I don't wanna wake up from this wonderful dream

Blev nyss väckt av pappa, fick inte sova för att då kommer jag inte kunna sova ikväll. Klart att jag kommer? Är så jävla trött så jag vet snart inte vad jag ska ta vägen. Tog nio-bussen till skolan idag, satt sedan och underhöll mig med att kladda i ett kollegeblock. Halv elva blev de lekar på allvar med klassen utomhus. Blodigt allvar. Mitt lag vann [vad annars?] och vi drog en fin grupp-pose på muren. Gunnel hade ju såklart kameran med sig, vetefan om jag vill se dom bilderna alltså. Men ska nog se till att få dendär gruppbilden, den var fan cool. Efter de blev det lunch med brudarna på Venezia, Flens bästa pizza för min del. Alltså, pizzan heter så för er som undrar. Sen var det bara att bege sig tillbaka till skolan och vänta på att 9B's musikal Skönheten och Odjuret skulle börja. Den var bra, dom var duktiga, men inget märkvärdigt om du frågar mig. Dom andra musikalerna har varit bättre, men dom var jäkligt duktiga somsagt!

Nu ska jag nog samla krafter till att färga löshåret så jag kan få till min fina frisyr till balen. Är fett taggad, men allt känns också så tråkigt. Jag ska verkligen njuta domhära sista dagarna med klassen, kommer sakna dom flesta så jävla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0