Hämnd, ljuva hämnd.

Sitter nu hos kusin i Vallentuna och chillar. Cornelia håller på och packar upp kläderna från hennes resa medans jag diskuterar fest med lillen. Fick reda på idag att jag kommer hänga med på något som jag inte hade planerat imorgon. Vill inte avslöja något, man vet aldrig vilka som läser. Men de ska nog gå bra, jag har ju Jessica och kusin somsagt. Snart ska vi käka pizza, farbror ska åka in till stan och ordna. Love it. Sen ska nog vi planera lite mer på Cornelias hämnd mot Sofia, en av hennes kompisar som hade bytt till en random-profilbild på facebook medans hon var bortrest över midsommar utan tillgång till dator. Jag tyckte dock bilden var väldigt söt..

Slänger in en snygg somrig bild på min kusin som ni kan dregla över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0