You broke my heart

Idag är vädret på topp, humöret på topp. Skolan är så ovärt just nu, dagen har spenderats med boysen ute i solen och jobbat på brännan mestadels. Sista lektionen hamnade jag, drejja och hugo på en filt utanför slöjdsalen tillsammans med några andra som försvann ena efter den andra. Nu är sommaren här, och jag peppar för sommarlov. Vart tjockt sugen på att ta en ridtur, så jag smsade Jonna och fråga om hon hade lust, men då hade dom redan planerat en ridtur. Aja, det kommer flera soliga dagar.

Fredag imorgon, ganska awesome. Ungdomsyran är de som står på schemat då, ska heja på PLMF'arna från klassen i fortbollsturnéringen, sen blir det nog Katrineholm på kvällen. Ska grilla tillsammans med några people, sen hem någongång vid midnatt och upp och jobba vid åtta på lördag. Orkar jag? Ofcourse. Sen avslutning på ridningen på söndag, fullt upp hela helgen, det gillar vi.

Kommentarer
Postat av: Linda

vad skulle det vara på avslutningen? hann inte läsa hela lappen...:)

2010-06-03 @ 20:50:12
URL: http://daymix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0