En plats i ditt hjärta betyder mycket för mig

Hemma igen efter en underbar dag med fina Sandruus. Häng på café, mcdonald's, station och testat outfits i affärer. Så underbart kul. Längtar redan tills jag träffar'na igen. She's the best.

Nu är det grillparty på strömmen som gäller. Smyginvigning på altanen kanske?

försöker du sänka mig och få mig att må skitdåligt?
mitt hjärta var fyllt med hopp, nu är de ihåligt.
alla jävla minnen äter upp mig innifrån,
jag ber en bön till min gud, fan jag vill härifrån.
finns inget kvar att kämpa för, inget att hålla fast vid
var rik på kärlek men nu så är jag fattig.
tänker på allt som har hänt och kommer hända,
jag gav dig allt, men du spotta på mitt hjärta.
du stampade på min tumme, skratta åt vad jag kände.
slet min kropp i två delar, sen kallar du oss vänner.

ångrar ingenting, för vi hade våra stunder
när du inte fanns här så hitta jag dig i drömmen
vill inte glömma dig, men vill inte heller komma ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0