Don't wanna love you if you don't love me

Nyss bytt om och sitter och väntar på skjuts till stallet, i mellösa alltså. Kommer antagligen bli lite förvirrande eftersom jag har två stall nu, om ni förstår vad jag menar. Solen står på max och jag har just nu inget att klaga på. Skolan är chill, plus att J hittade min biologobok idag som varit borta ett halvår! Nu slipper jag betala, woho. Inte många dagar kvar. Sju skoldagar, tretton dagar. Och jag vill inte lämna min klass. Nu, senaste veckan, har vi varit samlad som en klass ska vara. Alla med alla. Och jag kommer verkligen sakna oss. Jag hatar den, egentligen. Men den är så sjukt störd att man älskar den också. Kommer speciellt sakna min blivande man, Hugo och Tobais på killfronten, och så mina b-rudar.
Men det här är inte sista gången ni ser 9C, de kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0