Don't let our last kiss be our last.

Såja. Nu har man brummat runt först från Leffe hem to the house, sen klippt hela bak- och framsidan. Jag är för jävla grym. Har på så sätt även tjänat femtio spänn [hör jag ett wow bryta tystnaden?]. Annars så sitter jag just nu och sörjer mobilen som inte längre är i funktion. Helvete. Och så ska mamma och pappa bort ikväll, och eftersom bror min jobbar i stockholm har jag huset för mig själv denna fredag. Utan mobil. Förlåt, men jag lever för den. Antingen kirrar jag fest här [och hur ska jag få tag på folk utan mobil?] eller så drar jag in till Flen och kollar läget [och hur ska jag kontakta någon?] eller så kryper jag ner i sängen och sover [vad ska jag nu underhålla mig med på nätterna när mobilen är ur funktion?]. Ser ni? Tror jag super tills jag däckar. Nu ska jag göra nudlar, yami.

Kommentarer
Postat av: Linda

vilken mobil?? inte den nya va??:O<33

2010-06-19 @ 22:25:46
URL: http://daymix.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo. men de är inte mobilen de är fel på, de är simkortet :( <3

2010-06-20 @ 06:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0