When I get older, I'll be stronger.

Urg. Kollade precis klart på en film med mamsen och papi, en rysare typ kallad The new daughter. Jag har nog tappat stinget för dehära med skräckfilmer. Iallafall utan mitt six-pack plus alla kuddar och täcken. Pinade iallafall mig igenom psykfilmen och nu ska jag dra mig mot sängen [med Alvin och gänget 2 rullandes].

Eclipse var annars lika bra som alltid, och jag måste nästan se den igen. Päronen stod utanför bion redan när vi klev ut, mina twilight-fans och jag. Blev en kort resa hem där matlagningen påbörjades och jag såg att jag hade fått post. Ett brev från banken som jag inte fattade ett skit av, men läste ändå. Sedan ett gymnasiebrev. Från Eskilstuna. Stod att jag kommit in på hantverksprogramet, hälsa- och kroppsvård på S:t Eskil. Det kom inte som en överraskning. Jag väntar mer på brevet från Flen. Där jag inte alls är säkrad en plats. Men HVHK är helt okej, det är bara resandet jag vill slippa.

Nej, sängen var det. Imorgon är det en stor dag och då vill man ju inte ha några påsar under ögonen.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha fick samma brev från banken... kom just på att jag aldrig läste dom där nya lagarna-.-

2010-07-07 @ 09:59:35
URL: http://daymix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0