We're livin' in a ghosthouse

Det är fredag. En fredag utan planer. Michaela lämnade mig för ett tag sen. Vi har mest pratat om allt och inget, nördat på facebook och kollat på Skönheten & Odjuret. Tyvärr hann hon inte se klart hela, eftersom hennes skjuts kom vid elva. Måste bara säga dethär.. jag följde henne ut till vägen och precis när hon hoppat in i bilen ser jag en väldigt konstig gubbe på andra sidan vägen. Blir lite orolig och skyndar mig nerför backen mot dörren precis när bilen åker iväg. Vänder mig om för att kolla att jag inte är förföljd, och då är han borta. Skumt. Blev nästan lite rädd och var tvungen att låsa dörren och stänga alla fönster. Ringde även pappa för en och en halv timme sen, då var dom i Malmköping. Vanligtvis tar den vägen max 20min hem, men dom är ännu inte hemma?

Mitt i allt så är jag så kissnödig att jag inte vet vart jag ska ta vägen, men att ta sig till badrummet som jag än idag drömmer mardrömmar om, är totalt omöjligt. Måste vänta tills mamma och pappa kommer hem. Jag vet att jag är töntig, men om ni skulle ha upplevt det jag har upplevt i detta hus skulle ni inte vara så kaxiga.

Under täcket är man alltid säker.. åtminstone i min fantasi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0