En annan händelselös dag

Natten var lång och sängen delades med en 42kiloshund. Pappa körde vilse och bror gav sig ut på biljakt med cykeln medans mamma inte orkade bry sig. Tidigt i morse dundrade någon in och flög hit och dit medans jag iaktog med att haltf öga öppet. Sneaky

Sov bort hela dagen somvanligt. Har annars bara setat på en stol och bara stirrat på himlen medans tankarna har snurrat runt på sånt jag inte vill tänka på. Fick även besök av en författare och satt och tjuvlyssnade medans han och pappa pratade historia. Sen blev det lunch som bestod av pasta- och skinksallad. Där fick jag lyssna på en idiotisk diskussion som jag sedan lämnade för att ta plats i solstolen. Och där har jag legat fram tills nu.
Kul tjej, kul liv.


Senare kommer eventullet Malin hit. Då ska vi göra sånt bara vi kan sen ta en liten sväng på pållarna. Imorgon bär det förhoppningsvis av till Stockholm med Sofia, ska nog ringa henne och prata om det nu. Blir nog skönt att sitta på Skansen i tolv timmar för att vänta på att Allsången ska börja. Men det är det värt.

Kommentarer
Postat av: Maulin

Kommer till dig snart tror ja :D:D ♥

2010-07-12 @ 19:54:47
Postat av: elitNNn

Du sitter ju bredvid mig, tönt :o ♥

2010-07-12 @ 23:28:49
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0