Två plus två blir tre minus noll

Det är tur att man inte har en hund som sover i sängen och håller en vaken hela natten.
Tror faktiskt jag har varit vaken varje timme detta dygn. Och hundjäkeln flytta inte på sig heller. Ligger mitt i sängen, 42kilo, så jag får inget täcke vilket betyder att jag känner alla jävla flugor som attackerar mina ben osv. Hemskt. Försöker få bort hunden, men möts endast av en ängslig blick som säger "vad gör jag för fel, ligger ju bara här som jag alltid gör". Allt jag ville var att hon skulle hoppa ner på golvet bara för några sekunder, så att jag kunde ta täcket så att hon inte låg på det. Och jag fick som jag ville tillslut, klockan åtta på morgon. Då kändes det sådär lagom kul att sova när jag visste att alarmet skulle ringa vid tio. Somnade iallafall, och vaknade sådär vid elva. Maja hade ringt. Hon var påväg till jobbet nu, så jag får klara mig själv i stallet. Men det blir nog bra. Ska bara käka lite snart, sedan tar jag mig upp på hästen. Får vi se om hon är lika galen som det sägs, hehe

Golden Shy

Kommentarer
Postat av: Caisa

Sv: Yes :)<3

2010-07-24 @ 13:20:05
URL: http://caisaandersson.blogg.se/
Postat av: Hemligt

Jag har Golden Shy nu hon är minnnnnnn bara minn om det är Golden Shy som du har sålt till någon som heter Siri Och hennes mamma Linda!!!

2012-04-25 @ 17:00:54
Postat av: Hemligt

Jag har Golden Shy nu hon är minnnnnnn bara minn om det är Golden Shy som du har sålt till någon som heter Siri Och hennes mamma Linda!!!

2012-04-25 @ 17:02:48
Postat av: Martina Lundqvist

Hej, kul att se lite gamla bilder och höra gamla historier om Golden Shy.. Har nämligen henne i min ägo, och hon är VÄRLDENS MYSIGASTE HÄST <3 Vore kul att få kontakt och höra mer och kanske se mer bilder..MVH Martina.

2015-02-17 @ 12:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0