the scar you left can't be repaired

Godmorgon.
Har varit vaken sen sju i morse, sjukt. Mamma ringde då, bad om att få bokningsnumret till kryssningen. Dom åker en 12-timmars idag. Efter det gick jag och la mig igen, men efter bara ett litet tag blev jag mosad av en hund som klart tydligt visade att det var frukostdags. Och eftersom Sofia åkte med på båten och jag lovade att vara hundvakt, så kunde jag inte göra annat än att lyda. Efter det har det inte gått så bra med sömnen. Nahla har gnällt och gjort ljud ifrån sig, och jag undrade om hon var kissnödig eller nåt. Så jag ropade på henne och frågade, och svaret jag fick var att hon la sig i min säng. Dvs tog upp halva sängen. Och där ligger hon kvar ännu och sover, lillen.

Så, eftersom jag har huset för mig själv tills päronen kommer tillbaka, undrar jag vilka som kommer hit och hjälper mig riva det? Haha, kan ju inte underhålla mig själv en sådan dag. Icke sa nicke. Ni som vet vart jag bor, kom hit vettja! Dagen är lång, och vi har en hel villa för oss själva och en stekade sol på himlen.

Stor hund i sängen = ingen sömn till emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0