It's called 'the future'

Postade nyss mitt gymnasiesvar till Eskilstuna. Stod med brevet i handen länge innan jag lät det falla till postlådans botten. "Jag tackar JA till detta men vill stå kvar som reserv till högre val". Det kommer antagligen bli där jag ska gå, för komma in på Lärlingsprogrammet i Flen är ju knappt troligt. Så hantverksprogrammet med inriktning hälsa- och kroppsvård på S:t Eskil i Eskilstuna är där jag kommer börja till hösten. Då får jag äntligen träffa underbart saknade Caisa mer än ofta. Och en annan. Som i vanliga fall skulle fått mig att hoppa högt av glädje, men nu bara ger mig en orolig klump i magen. Detta ska nog bli bra.



Kommentarer
Postat av: Joy

Emma, jag tror det kommer bli superbra! även om det känns sådär nu, tänk på folk du varit osams med/ogillar på pw.. hela skolgången förstörs inte av det! och jag tror det fixar sig mellan er, om inte, får du göra det bästa av det! LOVE

2010-07-26 @ 18:07:50
URL: http://joyworld.bubbleroom.se
Postat av: C

är det carolina wearmö du menar ?

2010-07-26 @ 18:14:06
Postat av: elitNNn

kan mycket väl vara så, tyvärr

2010-07-27 @ 20:17:53
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: Cicci Den bästa :D

synd :( såg fram emot 3 år till med dig gumman :(

men de kommer nog bli super i e-tuna med :) du får hälsa på om du missar bussen ngn dag (a) ! <3

miss u :')

2010-07-31 @ 20:49:17
Postat av: jenny persson

hej fin blog du har :-)



2010-08-04 @ 13:55:16
URL: http://jennnypersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0