Sorry, I think you got the wrong number

Gårdagen spenderades i sängen med tv'n och datorn som enda sällskap. Känner hur jag tar avstånd från den yttre världen på något sett, skapar mig en trygg värld innanför fyra väggar. Famåt natten kunde jag somvanligt inte somna. Istället låg jag och tänkte på mördare, psykopater och om det riktiga livet är som det är i mordserier. Kom då och tänka på att det just vid den stunden, kanske stod någon utanför mitt fönster och väntar på att lampan ska släckas. Inte kontsigt att jag inte kunde sova.

Idag tittade solen fram och jag har faktiskt tagit mig ut på gården. Men tv'n har lockat väldigt mycket, bara för att jag blivit beroende av massa serier så det blev inte mycket stek på altanen trots allt. Nu har jag även bytt mobilnummer. Orkar verkligen inte med alla stalkers därute, hehe. Skämt åtsido. Men vissa finns det som man bara inte orkar med helt enkelt. Ligger annars och underhåller mig med att kolla på Jerry Springer. Störda människor, men har nu fått reda på att allt är fake, så det är inte lika roligt längre. Antar att jag fattat det hela tiden innerst inne, men somsagt, det blev inte lika roligt då. Men klockan närmar sig åtta, och då är det Allsång på Skansen och Morden i Midsomer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0