Press delete and move forward

Jag blir inte shockad längre när jag kollar på klockan. Har vant mig att den passerat midnatt varje kväll. Snart kommer även dom första solstrålarna kika in genom gardinspringorna och jag kommer bli överpigg, spendera tiden i sängen med att göra abslout ingenting, däcka framåt sju-åtta och sova bort hela dagen.

Fram tills nu hade jag iallafall sällskap av Joy på msn, men nu har sömnen tagit över hennes kropp och jag känner mig just nu ganska ensam. Tv'n står på med låg volym med något B-program som jag aldrig hört talas om. Kollade däremot på en riktigt bra film tidigare, Constantine. Handlade om djävulen, demoner och en som ska rädda världen.
Den var riktigt cool om jag får säga min mening.

Sen har jag raderat en ganska stor del av mitt förflutna. Tillexempel alla mina tvåtusen meddelanden på mobilerna samt patetiska statusar på Facebook. Tog även bort nästan alla bilder, och jag känner mig redan lite befriad. Ligger lite och funderar på Joys födelsedag. Hur den ska firas och så. Jag har lite planer, som hon kanske tycker lite mer eller mindre om, men jag tror att det kan blå något riktigt storslaget!

Nu ska jag se om det kan tänka sig finnas något värt att se på tv'n. Antagligen inte, men då funkar det alltid att sätta på ztv och låta musiken vagga mig till sömns. Kyss

Joy Isabelle Line Wadell, fet länk till hennes nya väluppdaterade bloggis!

Kommentarer
Postat av: Joy

OUF! vacker bild.. Dina planer, jag undrar verkligen om jag vill delta? huuum

2010-07-25 @ 10:41:53
URL: http://billiejean.devote.se
Postat av: Joy

NENJEJJEEN fel BLOGG http://joyworld.bubbleroom.se!!!

2010-07-25 @ 10:42:26
URL: http://joyworld.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0