Medans solen stiger upp tar jag mig en tupplur

Natten har spenderats i mellösa, mestadels vid badet. Ingen sömn såklart och vi har inte underhållt oss med annat än nattbad, bullshit och natthumor. Stackars grannar, kan inte varit en lätt natt. Ber så mycket om ursäkt. Halv sex pallade vi inte längre och rev ner ett onödigt tält och drog oss hemåt Beccis. Där ringde J sin morfar som kom och hämtade henne, mig och M medans Mallisen låg uppe och sov för fullt igen.

När jag kom hem, så var det såklart låst och jag hade somvanligt ingen nyckel med mig. Testade att knacka för att se om någon reagerade. Inget resultat. Testade ringa från min cp-telefon till mammas mobil. Möttes av en röst som sa att jag inte hade några pengar kvar. Skickade ett sms. Ringde pappa som det tydligen gick att ringa till [?] men hörde hur det ringde precis innanför dörren, så det var kört. Tog då plats på en pinnstol bredvid dörren och stekte i solskenet. Men det blev så grymt obekvämt så jag tog en tripp till baksidan och hittade en solstol som jag vecklade ut mitt i solen och proppade full med dynor. Sen tog jag plats och faktiskt njöt en stund.

Helt plötsligt öppnas bakdörren, och mamma kliver ut. Visar sig att hon hade hört sin sms-signal iallafall. Så nu ligger jag i min säng som aldrig varit skönare. Har ställt klockan på ringning så att jag ska hinna med bussen till Flen sedan till Katrineholm för att träffa Sandra. Skönt, är riktigt taggad. Så ska jag antagligen rida ikväll. Langar bilder och skit från kvällens händelser när jag vaknar. Eller orkar. Vem bryr sig? Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0