Life didn't came with instructions

Kollade precis klart på Där fick du, nivet en såndär rolig liveteater som snålvatten och jäkelskap. Den är sjukt rolig och jag tror jag skrattar lika mycket varje gång och det slutar alltid med magont. Funderar på om jag ska sova eller om jag ska skita i det. Lär ju inte hända något roligt ikväll så man inte kan unna sigsjälv en hemmakväll i sängen? Allsång på Skansen och Morden i Midsomer är det som står på mitt schema, men sen vet man aldrig vart jag hamnar. Kan knappt hålla ögonlocken öppna nu, så lite sömn kanske inte sitter fel. Lär ju ändå väckas i skaplig tid av mamma eller pappa.

Så lika bra att slå ihop fortarst möjligt.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0