It's the way we like it



Sofia langar emma-posen
Huset har varit fullt, och jag har inte riktigt koll på vilka som är kvar eller så. Dom som har varit här är iallafall jag, mamma, pappa, Oskar, Sofia, Leffe, Kinne, Viola, Tuppen, Mange, Fredda, Raffe, farmor, Jenni, Johan, Alvin, Janne och Gunilla. Har ingen betydelse, men skriver dom i brist av något annat att skriva om. Har haft stand up här, grillbuffé, pratad bögvandringen och kvällen har varit allmänt wierd. Men det är sånt vi gillar.

Jag håller just nu på att skaffa ragg åt Magnus, men det går inte så värst bra. Imorgon ska jag träffa min nya bästis också. Får se vart de slutar någonstans, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0