is that a smile on your face?


Vattnade precis allt i trädgården, funderar på om det är dags att göra lite lunch medans jag lyssnar på Darins nya singel, Lovekiller. Jag är kär. Jag tror aldrig att min stora kärlek till Darin riktigt gick över, men nu är jag helt säker på att den är starkare än någonsin och jag tänker stå längst fram med min underbara vän JoyMalmamarknaden den 30 Juli. Jag hoppas att hon kan dela med sig av sin blivande man, som på den gamla god tiden? Jag ska skriva som jag gjorde i en av mina andra bloggar för längesen: det var ju på något sett Darin som höll oss samman. När vi lämnade [om vi nu någonsin gjorde det] honom, gick även vi skilda vägar. But now we're back, och se? So is Darin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0