Ibland är det så svårt att säga nej

Att ragga folk när hälften är bortresta är inte det enklaste, men Mickan och Rebecca kommer antagligen. Malin och Mallisen dissar och Joy, Emma och Wiccan befinner sig på helt andra platser. Börjar fundera på vad vi ska hitta på, men så kom jag på att det inte är någon idé för det blir ändå aldrig som man planerar.

Kanske ska be Mickan köpa med sig en cola eller nåt? Pappa drack upp våran igår typ. Men i värsta fall kan man ju dricka bubbelvatten med saft, vanligt vatten eller bara saft går ju också [tro mig, been there done that]. Nu ska jag se om jag får liv i hunden som fortfrarande ligger och sover. Hon är ju fan värre än mig. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0