I need somebody to love me

Helt sjukt galen dag med underbara vänner. Rebecca kom hit på moppen vid halv fem, då åkte vi med mamma till Flen och hämtade upp Malin innan vi drog till Malmköping. Där var det ganska segt, vi köpte oss en heliumballong som vi satt och lekte med i skuggan innan vi tog en liten promenad genom marknaden. Fick sedan ett samtal av min kära kusin Natalie som berättade att hon befann sig på mitt place. Hon skulle bli utskjutsad till oss, och medans vi väntade på det gick jag och tog ut pengar.

Efter det gick vi och mötte henne och hennes föräldrar, vi köpte varsinn hamburgaremeny och tog plats i gräset för att vänta på Nordmans uppträdande. Det var faktiskt riktigt bra, även fast man inte såg någonting eftersom alla valde att ställa sig upp. Sen gick vi runt på marknaden, hamnade på karusellplacet och hamnade i Vilvelvinden. Slutade med att jag och Rebecca iallafall åkte den tre gånger, och den blev snäppet bättre efter varje åk.

Vid tio kom mamma och hämtade oss. När vi kom till Skebo tog Rebecca moppen hem och mamma körde in till Flen för att lämna Malin medans jag och Natalie tog plats i sängen. Och där sitter/ligger vi nu och pratar om allt och inget medans tv står på i bakgrunden och spotify är såklart igång denna lördagskväll. Vart ska sleven vara om inte i grytan?
Hehe, något som pappa alltid brukar säga.


Men nu ska jag vara lite social, kusin hälsar inte på så ofta och hon måste åka hem imorgon. Hoppas alla haft en bra lördag, och för er som inte slutat att roa er, får en fortsatt bra kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0