it's always the same

Sitter just nu hemma hos Bella&Micke där det är fullt ös med blandade känslor. Har pratat med Sandra en stor del av kvällen, dampat på att det inte finns någon mottagning och en del andra småsaker. Men just nu har allt gått över styr. Jag har redan försökt förklara mig en gång.. men jag vet inte om jag lyckades. Därför ska jag nu försöka igen, och inte alls vara så blygsam med vad jag menar.

Jag är ingen jävla Barbara, okej? Bara för att en kille är kåt särar jag inte på benen, men det verkar vara det dom tror. Varför? Jag har legat med sex personer under mina 16 år. Det finns dom som är yngre och har en betydligt större siffra. Men det är ju så, och kommer alltid vara. Så länge en tjej har legat med flera killar, blir hon automatiskt en hora. That's it. Bara för att jag har legat med dom personerna, betyder det inte att jag är stolt över dom och vill ha fler. Egentligen finns det bara en jag verkligen vill göra det med, på riktigt. Och det är killen jag gillar, och ha gjort under tre års tid snart. Dom åren har varit jobbiga för mig, det kan mina närmaste skriva under på. Just därför har det kanske blivit ganska mycket på en gång nu på senaste tiden. Jag kan inte glömma honom, och försöker därför förtränga honom med hjälp av andra.

Ni får väl vara mogna jävlar och göra mig känd med erat snack, skapa köer utanför min dörr med kåtbockar som kommer bli besvikna när det inte blir något. Jag har slagit till mig själv på käften och sagt att jag är bättre än såhär. Om jag fortsätter kommer jag snart inte kunna förneka allt som sägs, fast jag knappt har hört hälften.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Emma jag älskar dig & vet att du inte är en sån. Jag vet vad du gått/går igenom & jag kommer alltid att finnas här vid din sida. Tills hjärtat slutar slå älskling! <3

2010-07-11 @ 15:11:30
URL: http://sandraahleen.blogg.se/
Postat av: Maulin :D

Älskar dig <3

2010-07-11 @ 22:23:10
Postat av: elitNNn

Älskar dig också, M ♥

2010-07-12 @ 00:41:06
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0