Det är svårt att hålla käften, men svårare att säga som det är

Haha, förra inlägget. Skrattar när jag läser det. Drog med halv tio bussen igår till Flen där bästa Malin mötte mig. Vi vandrade runt i våran fartfyllda stad tills mörkret föll, skaffade nya vänner och när tiden var inne gick vi åt varsitt håll utan att veta om vi någonsin skulle ses igen.

Jag lånade pappas nycklar och beslagtog farmors lägenget så jag skulle ha någonstans att sova eftersom det var fullt hemma hos M. De kändes lite kusligt att komma in i en mörk, tom lägenhet som vanligtvis brukar vara så välkomnande. Att jag dessutom låg i soffan och kollade på en mördarserie gjorde inte saken bättre, men det fanns inget annat vettigt att kolla på och trött var jag inte. Låg och smsade med Linus. Tvingade honom att vara vaken så jag hade någon att skriva med. Vi halv tre drog jag mig mot sängen och sista smset skickades vid tre så antar att sömnen tog över då.

Blev hämtad av bror och Sofia vid två så nu är jag tillbaka på hemmaplan utan planer. Jag är hungrig men orkar inte göra mat. Sen är jag lite besviken.. av flera anledningar.
Annars taggar jag till lördag, då jag ska besöka Nallebadet för första gången i mitt liv.
Lite spännande faktiskt!

Kommentarer
Postat av: -.-

vad händer på nallebadet på lördag ? :D

2010-07-19 @ 20:06:05
Postat av: elitNNn

svar till: -.-

chill med folk :)

2010-07-19 @ 22:09:07
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0