Criminal minds

Ingen i detta hus, nu när pojkarna är borta, är sugen på att laga mat så de blev pizza ikväll. Mamma och jag drog till Kungsan och köpte varsinn. Efter det drog jag hem till Malin där jag möttes av en dörr som stängdes rakt framför näsan på mig. Känner mig alltid lika välkommen. Malin släppte iallafall in mig, jag fick min kjol som jag kom för att hämta, sen drog jag. Höll på att dö av hunger. När vi kom hem satte vi på Där fick du, som vi satt och garvade åt. Men nu är både filmen och pizzan slut, så jag har återgått till att göra nothing.

Blev inget besök på Nallebadet idag. Det regnar. Vet inte om jag ska vara besviken eller glad. Jag har riktigt tråkigt och kommer antagligen gå och lägga mig tidigt nu när Sofia har hämtat hem sin hund, eller så blir det så att jag inte sover alls. Med mig kan man aldrig veta. Nu ska jag återgå till att kolla på en vampyrserie typ. Peace

Criminal minds
fördriver jag tiden med ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0