Bröst eller rumpa?

Sitter just nu och känner mig äcklig medans jag pratar bröst och rumpa med min lilla oerfarna vän. Tog nyss ur min fjortisboll på huvet, tofsen är borta men hårbollen är kvar. Märks att det är söndag. Mamma lämnade mig för en utgång inne i staden Flen så jag fick en hemkörd pizza till middag. Har även lyckats fått ner två glassar plus en cola. Känner mig sådär lagom tjock och jag har nästan tvångstankar att gå ut och springa. Så påmindes jag om att det var mörkt ute så jag får ta det imorgon helt enkelt.

På tal om imorgon, då är det måndag. Ny vecka, nya tag. Jag ska tillexempel få se
Darin. Tänk om han kommer ihåg mig? Sen fyller ju Joy, har inte riktigt kommit på om det är värt att fira ännu. Och så kommer ju Wictoria hem. Kan nog bli ett riktigt bra slut på juli.

Juli.. hela månaden har gått och nu är det bara augusti kvar av friheten och sommaren. Jag vet inte ens vart jag ska börja skolan pga. att något har strulat med intagningsbreven. Jag skulle kunna skita i alla mina val och välja att gå i Eskilstuna, där jag vet att jag är intagen. Hade situationen varit annorlunda skulle jag inte ens tveka, men nu är det ju som det är, och jag verkar inte kunna göra något åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0